mercredi 20 juillet 2016

MORAM DA OTKRIJEM....


   Na ostrici noza koji preseca svetlost ljubavi i mrznje, ja nacinicu te kraljem pozude! Otkricu kako umes nocu da sapuces, blizu, sasvim blizu moga srca...Moram da kazem kako su nocu tvoja usta topla ko mali psici...kako se sa punoce njihove cedi nektar slivajuci mi se niz ivice usana...Ne mogu da precutim ni o tvom dahu...Zarobi mi mirise i razlije se po mom obrazu paralisuci mi svaki deo tela...
Za one koje te potajno zele, ja otkricu kako to grle tvoje ruke!?
U dlanovima im sve sto se moze dati..usnule muske suze, obrisi grudi i bedara..Sa svim tim secanjima ti milujes i darivas...
Zaboli blizina tvoga tela jer se u njoj smiraj javi i smrt od nestanka preti. Ti umes tako dobro verovati da sam jedini dok drugom se dajes...ti umes najlepse na svetu izreci reci ljubavi a da ih ni pomenila nisi...Treba li da zalim one koji ce te voleti ne odlazeci nikada..
Jos samo ovo da dodam, za one koje te sanjaju a ne znaju da te uzmu...Na telu tvom su usnule sve kapi znoja i ostali su otisci krvavih noktiju zarivenih ti u bedra sto su u ritmu necije ekstaze plesala...
Misici ti se u zategnute strune pretvaraju dok se naslanjas na uznemirene i nebrekle grudi... Jos samo jedna bezobrazna sitnica iz tvog najljubavnijeg zivota...Znam koja moze osvojiti srce tvoje... Ona koja poskida svoje maske i skine se pred tobom do sramote bosa, postace najdraze bice tvoje podanosti...
Mozda neko i prepozna da te treba cuvati kao kap koja se nalazi u djavolskom tragu ...Moram da otkrijem da smo se do suza razboljevali dok smo verovali da svanuti nikada nece.
Ja, nacinicu te osvojiviom i pozeljnom, jer nigde takvih usana, ruku i tela u kom se moze sagoreti za jednu noc!
....Sada, kada je sve proslo...kada se ne volimo vise tako vlazno i drhtavo, ja otkrivam tvoj naboj zenstvenosti onima koje nikada nisu bili na ivici zivota i smrti imajuci tebe na svom telu!
Knez-Milan


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire