mercredi 20 juillet 2016

Draga Princezo,
Usudih se  vama napisati da vam kazem osećaj koji me motivira u ovom danu  od naseg slucajnog susreta. Vase Visocanstvo! Trebam li ustrajati u pisanju ovog pisma? Hoćete li samo biti dovoljno ljubazni da me citate?
Vase oci  boje magle je zacaralo zauvek srce moje, zelim vam reci da ne postoji noć u kojoj vas ne sanjam  u snovima cesto dozivljavam vrhunac  Princezo moja.
Oh! Princezo sve bih dao samo za jednu noc u rukama vasim . Osetiti vase ruke milujuci telo moje koze vruće , hocu da sa vama po prvi put ljubav vodimo na pesku  ,da osetim tvoje nabrekle grudi i bedra prave zenske sumi hiljada natecaja!
 Sve bih dao da pijem nektar izvor vasih basta i vrtova  tajne koje skrivate na ivici zivota i smrti.
Draga Princezo! Ja vas ostavljam sa zaljenom ne ispunjenoj zeljom. Nisam  trebao objaviti ovo pismo  , ali to je nemoguće ne podeliti s vama vatru koja me pece i trosi… bojim se izgorecu preko i propreko!
Ljubavi Moja.
Knez-Mlan

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire