mercredi 20 juillet 2016

USPOMENE


Znas , uspomene i secanja se uvek nekako vracaju kao bumerang. Koliko se borili protiv njih u nekim trenucima su ponovo tu, ozive poput senki na zidovima u sumraku .... Nekada pozelim pobeci daleko da me nijedno secanje ne pronadje, da  osetim lepotu trenutka u kome zivim. A to je danas ...al proslost me preskace .... neda mi da se opustim i radujem trenutku koji dolazi. Pitanja se redjaju ...a sta ce biti  ako ... a sta ce biti kad bude..... dali je to cena srece koju moramo platiti da bi smo bili srecni. Ne znam, jedino sto znam u ovom trenutku je: nema proslosti koja moze da izbrise ovo sto trenutno osecam a to je da mi jako nedostajes. Osecaj da mi ponestaje vazduha kada pomislim na tvoje vrele usne pune pozude,na tvoje ruke koje jos osecam po telu mada je bio samo san.
 Osecaj da lebdim u zanosu u vrlogu naj sladjih osecanja koje si izazvala u meni ne napusta me mada je odavno svanulo. Jos su nozdrve pune mirisa nasih preznojenih tela i mirisa pozude , kose rasute bo belom jastuku . Jos osecam zar koji plamti koji vapi za sjedinjenjem nasih tela. Dali ovo ima smisla,?.
Strah me je od svojih osecanja od toga sta sutra nosi od ovoga sto se sada desava. Mozda se upitas sta se desava.Hmmm biti  zaljubljen je predivno osecanje dusa zari nekim cudnim zarom u oku sjaj imas osecaj da si na sedmom nebu da lepbdis. Biti zaljubljen je osecanje koje se lagano gasi kad neko drugi naidje koji obecava vise cudan je taj osecaj.Biti zaljubljen nije isto kao voleti. A ja mogu reci i bas to Volim te. Volim te bas takvu kakva  jesi, sa svim tvojim bubicama koje ponekad pokazes sa svim tvojim drskim ponasanjem . Volim te kada si ljuta i nezna u isto vreme . U svakom te pogledu smislu Volim. A pocelo je sa tim osecajem biti zaljubljen. A sad hmm sada te volim bas tako kako rekoh svim svojim bicem svom svojom dusom onako bez uslovno ,bez bilo kakvog ocekivanja  za uzvrat. Tvoja pojava , to da znam da te ima da postojis, cine me srecnim. I jednom kada sve ovo prodje kada se smirim jednom kada se oci sklope, ponecu ovaj osecaj sa sobom jer se to nece ugasiti. Dugo je godina proslo kada sam taj osecaj imao jako dugo dvadeset ili mozda vise, Misljah ne postoji niko slican misljah…
Volim Te .....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire