mercredi 20 juillet 2016

Zasto zatvaras oci dok te ljubim"


U njima sjaj nas okorelih u cekanju, nadanju i samoci...Lazu da su oci ogledalo duse...Ogledalo je druga osoba u kojoj zelimo da budemo zadovoljeni. Oci su nekako lukavo lazne, pohotne i suzne. Pogledi se bistre kada nam neko u zenice zadje. Govorim ti o onima koji znaju da gledaju. Telesne oci, behu na hiljade puta oslepljene iz raznih pobuda onih sto nevidese. Telesne oci privukose mene, Boginjo, begove, da u pogledima mojim vidim glad svog tela.
Lepe su oci kada te vode...Lepe su oci koje videti mozes..A, kada ljube zatvaraju se polagano, umiruci u tami. Pocesto pitanje se izgovoriti ne sme"Zasto zatvaras oci dok te ljubim"!? Zasto ne gledas tako blizu moja oka dva...zasto ne mozes sici mi kroz zenice do dna...? E, tada tek mozes videti moje oci kao dusu moju...Gledaj me dok te poljubcima vlazim i susim...gledaj me dok mi se zenice u nebo pretvaraju i po njima se samo tvoj lik saplice..Gledaj mi u oci dok se telo smiruje u tom bozanskom grcu ekstaze...
O ocima se tako malo govori. Uglavnom sve se vezuje za duhovne oci..O njima bi svi nesto kazivali, ali se sve zavrsi na par reci , onako usput prosutih kao iz kotarice dvorskih dama,koje bi mi se rado podale gledajuci me pravo u oci!
Oprosti mi  Spasi slugu svoju sto se odvazi tebi ovakve reci uputiti...Niko nece o ocima telesnim govoriti....a tvoje oci se zasitise pogleda,obrisa, bitaka ne poverenja,razocarenja,sumnje.. .. Sta trazile su tvoje oci osim slike moje!?
Sta vide tvoj Dorat, dok si mu vid usmeravala u jednom pravcu? Zasto je morao gledati samo pravo.? Zasto  a, sto bi te odveo tamo gde ti ne zelis?.
Autor Kmez Milan

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire