mercredi 20 juillet 2016


Jos jedan u nizu dana u kojima te nema...
Naoruzah se strpljenjem i podnosim mirno ovo cekanje..
 trazenje i nadanje...
Da slatko je ovo nadanje da ces se pojaviti negde.
Slatko je... ukljuciti kompj. i otvarati stranice... u nadi...
da si negde ostavila trag... Negde jos... osim u mojim mislima...
Slatko je i razocarenje... kad vidim... da su neki drugi nesto
pisali... i da to nisi ti...
I pitam se... zasto mi svi drugi nisu vazni...
I zasto mi je toplija i lepsa i neznija ova nada...
i ovo cekanje na tebe...

Zvone zvona na crkvi 20.00 je sati...
Predivno predvecerje...
Ko zna.Mozda i ti gledas kroz neki prozor...
i misli ti beze nekuda...
Mozda me doticu... bas sada....

Laku noc ti zelim Jos jedan dan u nizu...
 u kojem te dozivam kroz snove i daljine...
Pojavis se pa nestanes...
Ostavis neko secanje san sto li....
Par neznih, lepih reci i beskrajno puno  nade...

Hvala ti... Divno je imati takvo nadanje,
takvo cekanje i takve nezne titraje u dusi...
Hvala ti... na ovom slatkom iscekivanju...
da ces se pojaviti negde...
Hvala za ovaj osmeh blazenstva na mom licu...

Lebdim  i cekam neki novi val...
koji ce mi o stene srca se razbiti...
u milion misli o tebi...

Ma, gde i sa kim bila... ove noci...
ja osecam da si dellicem jednim
duse svoje... ipak moja... i samnom....
Zato ti zelim... laku noc...Jos jedna u nizu.
 Milan!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire