mercredi 20 juillet 2016

Noc,bez sana

Noc, crna i duga bez sana. Neda mi da sklopim oci. Misli se nizu kao biseri na ogrlici, kao ovi dani koji prodjose i ostase iza nas. Dodirujem te svojim mislima ljubim te onako u masti posto mi nije dozvoljeno drugacije. Stvarnost okrutna i gruba neda mi da osetim ukus tvojih usana tvoje koze miris tvog tela. A tako mi nedostajes . Nedostajes mi ti tvoj glas da me utesi da mi vrati nadu u buduce dane srece. Pozeleh nocas da osetim tvoje ruke na mom telu, njihov blag dodir i toplinu kojom mi grejes moje hladno lice. Da me privuces na svojim grudima da osetim neznost tvoju i tako utonem u miran san. Nedostaju mi tvoje oci tvoj pogled u ranim jutarnjim satima da mi svojom dubinom pokaze koliko me i ti zelis, bezsumno i bez reci. Da osetim jacinu tvojih osecanja koje nosis u sebi. I da se izgubim u tom pogledu. Zamisljam tvoje usne tu na uglu mojih kako me nezno ljube i bude svu muskost u meni. A sve mi je zabranjeno sve uskraceno sem nesanice koja me prati iz noci u noc. Sem boli koju osecam kako me pece, bol koja se zavukla duboko u mojoj dusi i neda mi da disem i neda da mislim jer sve mi je uskraceno , tvoj dodir tvoj pogled tvoje oci osmeh tih usana za kojima ceznem, sve! A tako bih volelo da me tvoje ruke ponesu u noc i do svitanja budu gnezdo mojih snova.Dozvoli nam da dotknem ti dusu u trenutku kad nam se pogledi spoje...Knez Milan

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire